Sunday, September 25

cuti-cuti days

assalamualaikum ,

sepatutnya activity arie nie ,
  • bgun pgi
  • mandi
  • kemas rumah
  • hangout
tp gara-gara terlajak tidur trpaksa la di tunda aktivity nie ke mnggu hadapan . haha . adess! ssah juga kn lau x pandai bngun awal nie . sda tua pn masi lg hrapkn mama yg kasi bngun , lau hrap aku nie alamatnya tdur la aku 2 hari 2 malam . ketara la bha pemalas kn ? pfft . cm mn jua , aku kn nda pernah hdup sendiri . dri dulu smpai skrang masi dduk d bwah ketiak parents ku syak . so pa2x hal mesti mama ku yg handle , smpaikn mw beli brang d klang pn mama ku msti ikut . tkut knun lau nnt jdi pa2x ngan anknya cz d klang kn bnyak `madura` @  `jawa` . tpi btul jua , kdang2x aku rsa bndar klang tu cm jakarta sda owh . lau p dkat mydin tu ? perghh! bederek bha madura . wkakaka ops! ska-ska syak ktawakn orng . uke2x , kerana aku ad bnyak masa arie nie bley la aku story skit psal my beloved `SISTA`


DIZ MY SISTA AXMIEYATIE !
amacm ? sweet kn my sista ? well , tngok la jua spa kakak`y . eyuww ! perasan doh ! hahaha . uke2x , dya nie la adikku mrangkap tman sejati ku . haha . d mn ad aku d situ ad dya . rmai jua orng ckap kmi nie mcam kmbar , walhal umr kmi beza 2 thun . but she`s the cute and the best sista i ever had . haha


(diz is the two0 of uss)

No comments:

Post a Comment