Monday, December 12

four season . .

(musim bunga)
(musim luruh)
(musim sejuk)

(musim panas)

(empat musim)

assalamualaikum y'alllsss!! . . .

cantik kn scene tu ? . . cuba kmu imagine klau malaysia pown ada empat musim . . wahhh !! , awesome kn ? . . cnfirm membeli la aku empat almari , satu almari tuk satu musim . . eyala , mw ikut tema musim la katakn . . wkakaka . . trep syak mw empat almari , ndapa jua lau muat dlam blik kn?kn? . . bilik pown ala kdar syak . . haahaa . . itu la , sometime t'fikir jua cm mn la cara idup orng yg ada empat musim nie ? well , yala . .  panasaran bha ? kmu nda ka ? . tpi mesti leceh kn ? nda mcm d malaysia simple syak cara idup . . 24 hours pnas trus , klau tyme ujan bru la sjuk . . e2 pown sjuk ckit syak , nda jua smpai kuar asap dri mulut mcm d korea tu . . wkakaka . . mw jua sama kn korea kn?? well , orng skrang kn demam korea syak . . include me , pffftt . . tpi best nya la bha lau bley pi korea tu , apa lg lau time musim sejuk . . perrrgggghh ! mantop la . . . cnfirm kejang suma tulang2x kesejukan . . haaahhaa . . sdang kn pigi cameron pown sda kejang ap lg lau pigi korea kn ? maybe bley jadi tugu negara trus d sna . . wkakaka . . but the truthly , aku mw lg pigi paris dri korea . . coz aku mw pigi tngok " Eifell Tower" , romantik gilaa . pffft  . . uke2x , whateva la . . yg penting aku apiey tnggal d malaysia although nda sebagus negara lain . . ceeeyyhhhh , semangat patriotik la kunun . pfftt , bak kata pepatah :-

"ujan emas d negara orng , ujan batu d negara sndiri , baik lg d negara sndiri"
  btul jua ka tu ? sowey la lau salah yach , besala aku nie bkan budak sastera soo ayat pown main tngkap muat syak . . haaahaaa . . uke la dlu guys , aku ad hal lg nie soo kta conti d episod akn dtang la yach !! . .

seee yaaaa !!!!!

No comments:

Post a Comment